Зараз треба міркувати над тим як повернути установчу владу народу

«Зараз треба міркувати над тим як повернути установчу владу народу, а не розводити теревені про суспільний договір, якого ніхто і ніколи в історії не укладав. Суспільний договір — це наукова фікція і нічого більше… У свій час ця фікція використовувалась просвітниками (Локк, Руссо, Пуфендорф тощо) для обгрунтування ідеології боротьби проти монархічної деспотії.

 

У наш час для боротьби з деспотичними режимами використовують більш досконалий науковий інструментарій конституційного права, а саме ідею установчої влади народу.

 

Україна на даний час є захопленою пройдисвітами держава (state-capture). Ці пройди узурпували установчу владу народу України.

 

Для того, щоб повернути народу установчу владу необхідно розробити і затвердити нову Конституції саме як АКТ УСТАНОВЧОЇ ВЛАДИ НАРОДУ, а не основний закон держави…..

 

Боже борони, допускати до створення нової Конституції у будь-якому вигляді чинних Президента та Верховну Раду, бо вони знову розроблять організаційну конфігурацію влади для себе і «під себе»…. і усе піде по новому колу народних поневірянь і страждань, а його «слуги» від його імені будуть продовжувати набивати кишені за рахунок народного бюджету…

Отже треба формувати народний рух за внесення змін до чинної Конституції України, які зроблять можливим створення нової Конституції на основі реалізаціїї народом України своєї установчої влади. Відповідальні українські політики-патріоти повинні усвідомити цей імператив Українства на новому етапі і очолити народний рух за повернення установчої влади народу. У чинній Конституції 1996 року передбачено можливість лише внесення змін до неї і не визначено порядку ухвалення нової Конституції….

З огляду на це вбачається, що для створення дійсно народної Конституції, яка має назавжди усунути від влади бариг і запроданців усіх мастей, слід передбачати такі необхідні організаційно-правові заходи:
По-перше, з урахуванням світового досвіду конституціоналізму необхідно запровадити інститут КОНСТИТУАНТИ, колегіального органу, який має обиратись народом з кола визнаних фахівців конституціоналістів, вчених політологів, соціологів, економістів, а не продажних і корумпованих політиканів, що зараз окопались у Верховній Рада та адміністрації Президента.

 

Саме члени конституанти мають розробити проект нової Конституції, що враховує світовий конституційний досвід і соціально-політичні потреби українського народу на сучасному етапі його розвитку.

По-друге, слід у запропонованих змінах передбачити порядок ухвалення нової Конституції на всенародному конституційному референдумі. Отже проект конституції, що напрацює конституанта, повинен бути затверджений або відхилений самим народом України як суб’єктом первинної, установчої влади.

По-третє, для створення надійних гарантій доброчесності самих членів конституанті (як-то кажуть, довіряй, але перевіряй), необхідно передбачити, що члени конституанти після ухвалення нової конституції не можуть бути членами нових встановлених влад (законодавчої, виконавчої і можливо судової) на протязі щонайменше10 років. Це створить для них стимули для закріплення основ конституційного ладу та формування нової конфігурації влади в інтересах народу, а не своїх власних…

Від сьогоднішньої влади, що є в Україні, вимагається лише одне — прийняти у встановленому порядку зміни до Розділу ХІІІ Конституції України, які мають втілити вище зазначені нормативні заходи для реалізації народом України своєї установчої влади. Добитись цього буде нелегко, бо вимога про ухвалення цих змін рівнозначно для наших теперішних законодавців від влади бариг вимозі отримати мотузку, на якій вони повинні самі себе повісити…

Чинна Конституція України 1996 року була прийнята у недостатньо легітимний спосіб, а саме Верховною Радою, яку народ не уповноважував ухвалювати конституцію. Тому чинна Конституція є ОСНОВНИМ ЗАКОНОМ ДЕРЖАВИ, а не АКТОМ УСТАНОВЧОЇ ВЛАДИ НАРОДУ…

Усі ми пам’ятаємо як чинною Конституцією користувались усі Гаранти її додержання, включаючи останнього. Конституція внаслідок маніпуляцій з нею бариг від влади уподібнилась жінці … з недостатньою соціальною відповідальністю (якщо так можна висловитись)…

 

Тому чинна Конституція як основний закон держави втратила рештки своєї легітимності.

Народ України має природне право самотужки розпоряджатись своєю долею, а не передоручати її здійснення продажним дорученцям. До речі, у новій Конституції має бути вирішено й питання Донбасу та Криму в інтересах народу, а не його невідомо як і ким призначених перемовників, які на Мінських перемовинах, за його спиною узгоджують з Путіним майбутні зміни до Конституції України без згоди народу України….»

 

Вячеслав Джунь (суддя Конституційного Суду у відставці)

3 оценки, среднее: 4,67 из 53 оценки, среднее: 4,67 из 53 оценки, среднее: 4,67 из 53 оценки, среднее: 4,67 из 53 оценки, среднее: 4,67 из 5 (3 оценок, среднее: 4,67 из 5)
Для того чтобы оценить запись, вы должны быть зарегистрированным пользователем сайта.
Загрузка...

Метки:

Комментарии читателей статьи "Зараз треба міркувати над тим як повернути установчу владу народу"

  • Оставьте первый комментарий - автор старался

Добавить комментарий