Як скласти контент план для інстаграм?

Тоді потрібно серйозно зачепити аудиторію, а не лише використати просування у соціальних мережах. Щоб досягти намічених цілей і перетворити соціальні мережі на конверсійний канал, вірним рішенням стане грамотне складання контент-стратегії, з чого вона складається.

Що таке контент план для інстаграм?

Це графік публікацій у соціальну мережу із заздалегідь складеними постами на тиждень чи місяць уперед. Контент план для Інстаграма врятує вас від нестачі натхнення, форс-мажору і навіть лінощів. Крім того, можна одразу прописати заголовки та розробити візуальне оформлення для всіх записів.

Не думайте, що спланувавши один раз тематику постів та рубрики, можна використовувати шаблон постійно. Необхідно регулярно моніторити тренди, приводячи публікації у відповідність до змін.

З чого почати?

Перш ніж скласти контент план для інстаграм, потрібно зрозуміти, про що писати, як часто і для кого. Потім варто розпочинати планування.

  • Визначте тип облікового запису Instagram — особистий бренд або бізнес-профіль. В основному, до першого типу відносяться сторінки громадських особистостей, де вони діляться залаштунком особистого життя.
  • Комерційні акаунти створюються з метою конверсій, де явно необхідно скласти план, що продає, для Інстаграм.
  • Визначте тематику контенту – точніше, структуру. Якщо ви націлині зробити Інстаграм каналом активного продажу, — 20-40% постів повинні бути продаючими. Піднесіть товар/послугу у найкращому світлі: знижки, акції, що інтригують історії, що мотивують зробити цільову дію. Що робити з рештою 80-60% записів? Користувачі соцмереж точно не люблять нудьгувати — розважте їх. Побажайте доброго ранку, розмістіть веселе відео, милу картинку. Із загальної маси, такого виду публікацій має бути плюс-мину Чек-листс 30%. Інформаційні пости – 40-50%. Продаючи одяг, розкажіть про тренди нового сезону або модні кольори за версією Pantone.

Чек-лист зі складання контент-плану для Instagram

Короткий посібник безумовно допоможе раціонально підійти до цього творчого процесу. Адже КП — це не просто дати та рубрики, а важлива та невід’ємна складова якісного SMM.

  1. Вибрати тип облікового запису — ми вже писали, які можуть бути профілі. Або блогінг, або комерційний обліковий запис. Блогери, до речі, непогано заробляють на рекламі.
  2. Сформулювати цілі, щоб розкручування інстаграм стало ефективним. Основна мета – збільшити прибуток від продажів у 3 рази за рахунок соціальної мережі до 1 січня 2020 року? Цю мету потрібно декомпозувати, тобто розподілити на дрібні підзадачі. Наприклад, цього тижня ви хочете підняти залучення передплатників, а наступного — продати в 2 рази більше тих самих бежевих худорлявостей. Таким чином, ви зрозумієте, як краще сформувати план постів, покладаючись на короткострокові цілі.
  3. Визначити тематику постів – коли цілі поставлені, саме час подумати, які публікації допоможуть їх досягти. Якщо потрібні активності читачів — лайки, репости, коментарі, нові підписки — варто приділити увагу контенту, що втягує. Більше опитувань, цікава, розважальна інформація. Проведіть розіграш або комунікацію в stories — підійде формат питання-відповідь. Потрібно більше продажів? Значить необхідний матеріал, що продає — більше акцій, спеціальних, обмежених за часом пропозицій.
  4. Прописати сітку постів на місяць — якщо виконали 3 перші пункти, переходьте до четвертого, найцікавішого. Виконати його буде досить просто, використовуючи спеціальні програми для контент-плану. Але спочатку визначте кількість публікацій на день (рекомендується 2-4), час, тип запису, про який ми писали вище.

Де зручно зробити інста-план?

Якось ми вже розповідали про кращі сервіси для створення контент-плану, тому просто скажемо, що для раціоналістів ідеально підійде Microsoft Excel або Google Sheets. Але, якщо ви не затятий перфекціоніст, то можна скористатися Trello або Google Таблицями.

Бонус

Навіщо вам ламати голову і шукати програми, якщо можна одразу використати готовий шаблон, який ви можете редагувати, як вам завгодно. Пропонуємо завантажити шаблон контент-плану на півроку наперед.

0 оценок, среднее: 0,00 из 50 оценок, среднее: 0,00 из 50 оценок, среднее: 0,00 из 50 оценок, среднее: 0,00 из 50 оценок, среднее: 0,00 из 5 (0 оценок, среднее: 0,00 из 5)
Для того чтобы оценить запись, вы должны быть зарегистрированным пользователем сайта.
Загрузка...

Метки:

Комментарии читателей статьи "Як скласти контент план для інстаграм?"

  • Оставьте первый комментарий - автор старался

Добавить комментарий